Gaan we links, rechts, of toch rechtdoor?

Wat moet het design worden? Welke waarden moet het overbrengen en hoe zorg je ervoor dat je opvalt tussen je concurrenten? Dat bepalen we door de juiste richting te kiezen. Loop je mee?

De rebel of toch de magiër?

Net zoals een mens heeft jouw bedrijf ook zijn eigen persoonlijkheid. Om deze persoonlijkheid te bepalen, koppelen we een gevoel aan jouw merk. Dit doen we aan de hand van archetypes. Ieder archetype heeft zijn eigen waarden, kwaliteiten, doelen en ambities.

Door archetypes aan je merk te koppelen maak je het makkelijker voor je doelgroep om zich met jouw merk te identificeren. Dit komt doordat we deze karakters collectief herkennen en associëren met bepaald gedrag. Het is een duidelijke manier om je merk te voorzien van een passende emotie.

Frame bouwen

Jouw merk krijgt zijn eigen gezicht, zijn eigen design en uitstraling die naadloos aansluit op jouw kernwaarden, je doelgroep, missie en visie.

Daarom bepalen we de visuele kaders waaruit jouw identiteit zal ontstaan. Dit zijn de pilaren die jouw huis/merk zullen dragen. Samen bepalen we welke beeldtaal aansluit op de gekozen positionering.

Gaan we voor knalgroen of passen pasteltinten toch beter? Een opvallend font of liever iets subtiels? Dit ontdekken wij samen met jou!